Kompleksowe oszczędności dla urzędów

Wprowadzając ekologiczne i ekonomiczne działania,

pomagamy urzędowi zaoszczędzić nawet 30% z początkowych wydatków

i czynimy go przyjaznym dla środowiska.

Więcej informacji
Bezpłatny audyt→

Czy wiecie Państwo, że....

Koszt wytworzenia dokumentów dla średniej wielkości urzędu może wynosić nawet ponad milion złotych rocznie?

Zmienimy to!

*30% to średnia zakładana wartość; w praktyce możliwa jest redukcja kosztów nawet o 50%.

Obniżymy koszty tworzenia i zarządzania dokumentami

O usłudze:

o co najmniej 30%*

Analizy: ekologiczna
i kosztowa

Wdrażamy oprogramowanie

Documaster

1.

Przeprowadzamy analizy kosztowe

i ekologiczne.

Wdrażamy rozwiązania informatyczne

i procedury.

2.

3.

Optymalizujemy obecnie używane urządzenia pod kątem generowanych przez nie kosztów i szkodliwości dla środowiska.

4.

Wprowadzamy ekologiczne rozwiązania.

5.

Cyklicznie przedstawiamy raporty z naszych prac.

Stale monitorujemy system i dostosowujemy do bieżącej sytuacji oraz potrzeb.

6.

Posiadamy rozwiązanie dla urzędów i placówek administracyjnych, które pozwala na znaczące oszczędności, podnosi bezpieczeństwo, a także umożliwia obniżenie zużycia energii elektrycznej. Wprowadzenie opracowanego przez nas planu zmian nie wymaga od przedsiębiorstwa żadnych inwestycji.


Powyższe cele osiągamy wprowadzając odpowiednie procedury, umowy i rozwiązania informatyczne. Działania te poprzedzone są wnikliwymi audytami kosztów oraz audytami ekologicznymi, w których posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie.

Bezpłatny audyt→

Analiza kosztowa

Podczas analizy kosztów oceniamy efektywność zarządzania wydrukami - wskazujemy ilości niepotrzebnie zużytego papieru oraz materiałów eksploatacyjnych. Dokonujemy estymacji kosztów, jakie całościowo generuje system produkcji dokumentów w urzędzie. Składają się na to koszty związane zakupem tonerów, tuszy, części zamiennych, serwisem urządzeń, zużyciem prądu oraz innymi czynnikami, które są trudno zauważalne, jednak możliwe do wyeliminowania.

Analiza ekologiczna

Analiza ekologiczna pozwala ocenić, jaki wpływ urządzenia wywierają na środowisko, np. ile zużywają energii, jaką mają emisję CO2 i ile elektrośmieci powstaje w wyniku ich użytkowania.


Dzięki optymalizacji procesów i zużycia energii oraz dostosowaniu floty urządzeń do współczesnych wymagań ekologicznych, zminimalizujemy negatywny wpływ urzędu na środowisko naturalne.

Dodatkowe korzyści

  • Wprowadzenie opracowanego przez nas planu zmian nie wymaga od urzędu żadnych inwestycji,
  • Wyniki widoczne są już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu,
  • Plan pozwala na również na wprowadzanie działań naprawczych etapami oraz na stopniowe rozwijanie koncepcji związanych z ekologią,
  • Oprogramowanie oraz wszystkie urządzenia pozostają pod stałą opieką techniczną i serwisową naszego helpdesku oraz serwisu

Otrzymaj bezpłatny audyt kosztów

Zobacz, jakie możemy wygenerować dla Ciebie oszczędności

Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo przekazanych nam danych oraz zapewniamy,

że nie zostaną wykorzystane do innych celów, oprócz kontaktu w związku z ofertą. Przed przesłaniem zgłoszenia za pomocą wypełnionego formularza zalecamy zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności i plików cookies,w której określono zasady postępowania z Twoimi danymi.




Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest spółka Euroimpex S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Mydlana 3b (51-502 Wrocław), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w KRSw Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000068587, NIP: 8990107125, REGON: 008479195. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi ... czytaj więcej >>

Dariusz Kędziora

Dyrektor Działu Handlowego

@: dariusz.kedziora@euroimpex.pl

tel: 71 78 48 106

m: 601 767 790

Prosimy o kontakt
poprzez formularz

Lub bezpośrednio
z naszym przedstawicielem

Po otrzymaniu zgłoszenia, na podany adres e-mail prześlemy do uzupełnienia brief, który posłuży do przygotowania wstępnej analizy.

Obniżenie innych kosztów

Posiadamy również kompetencje w zakresie optymalizacji kosztów w innych obszarach działalności urzędów

i instytucji administracji publicznej, np. :

telekomukacji

transporcie

zużyciu prądu

Nasze kompetencje technologiczne potwierdzają globalne koncerny:

Posiadamy certyfikaty uprawniające do dokonywania zmian w oprogramowaniu urządzeń Brother, Canon, Epson, Ricoh i Sharp oraz tworzenia własnego oprogramowania dla ich maszyn.

Partnerzy

O nas

Jesteśmy firmą IT obecną na rynku od 1989 r i specjalizujemy się w kwestiach poufności, bezpieczeństwa i ekonomii zarządzania dokumentami w chmurze oraz w postaci wydruków. Tworzymy oprogramowania z grupy Documaster - odpowiadające m.in. za obniżenie kosztów wydruków w firmie, poufność wydruku, bezpieczeństwo przechowywania oraz transferu dokumentów w naszym systemie chmurowym. Jesteśmy deweloperem urządzeń EPSON, Ricoh/Nahuatec, Sharp które dystrybuujemy oraz oprogramowujemy na potrzeby naszych klientów.Skutecznie szkolimy przedsiębiorców, jak używać systemów chmurowych oraz jak wykorzystać wydruk podążający i poufny do obniżenia kosztów przedsiębiorstwa oraz zabezpieczenia dokumentów, a zwłaszcza danych osobowych, zgodnie z wytycznymi wprowadzonymi przez unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).Ponadto jesteśmy firmą zarejestrowaną w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki temu możesz pozyskać z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nawet do 80% dotacji na nasze szkolenie, by następnie skorzystać z naszej oferty specjalnej.

Cypyright © 2020 r. Euroimpex, All rights reserved.